Outlet Nowości Promocje
Porównujesz:

    Wysyłka pocztą


Towary z naszego sklepu wysyłamy Pocztą Polską/In Post jako przesyłki ekonomiczne. Przesyłki wcześniej opłacone wysyłamy najczęściej jako przesyłki listowe polecone (dotyczy nie większych niż 1 kg), pozostałe są wysyłane jako paczki.
Czas dostawy przesyłki Pocztą Polską wynosi najczęściej 3-4 dni, w okresie wzmożonej pracy (np. w okresie świątecznym bywają
opóźnienia ).
Listonosz przynosi je pod wskazany adres. Jeżeli nie zastanie odbiorcę w domu może zostawić przesyłkę innym osobom zameldowanym lub przebywającym pod adresem wysyłki.
Nie ma możliwości zastrzeżenia odbioru osobistego.
Jeżeli listonosz nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem zostawi powiadomienie tzw. awizo i z nim należy przesyłkę odebrać w Urzędzie Pocztowym w czasie 14 dni. Do odebrania przesyłki w Urzędzie Pocztowym wymagany jest dowód osobisty.




Wysyłka kurierem

Przesyłki kurierskie przesyłane są przez nas za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy wynosi zwykle 24 godziny, choć sporadycznie zdarza się, że kurier doręczy paczkę w ciągu 48 godzin - najczęściej w okresach przedświątecznych.

Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dni robocze w godzinach 9.00-19.00 (w zależności od adresu wysyłki)

Gdy kurier pod wskazanym adresem nie zastanie odbiorcy przesyłki to zostawia awizo z informacją gdzie można odebrać przesyłkę lub w jaki sposób można się z nim skontaktować w celu ustalenia sposobu odbioru.

Na przesyłkach kurierskich zostawiamy numer telefonu adresata. Kurierzy, gdy mają problemy z doręczeniem często kontaktują się z odbiorcą w celu ustalenia sposobu doręczenia paczki. Nie ponosimy odpowiedzialności za niedotrzymanie przez firmę DPD wyżej wymienionych terminów dostarczenia.



Przesyłki za granice wysyłamy po wczeniejszym uzgodnieniu. W tym celu proszę o kontakt droga mailową na adres sklep@gattatrade.pl 


Koszty wysyłki

 

Wartość zamówienia

powyżej 150zł (dla zamówień przedpłaconych)

Wartość zamówienia poniżej 150zł (dla zamówień przedpłaconych)

Dla zamówień płatnych przy odbiorze

                      PACZKOMAT IN POST

                             10,00

                            10,00                            _______

POCZTA POLSKA-PACZKA

gratis

16,00

_______

PRZESYŁKA KURIERSKA

gratis

12,00

22,00







REGULAMIN ZAKUPÓW

1. Sklep www.GattaSklep.pl zwany w dalszej części regulaminu SKLEP prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożone zamówienie stanowi umowę sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę: www.GattaSklep.pl lub mailowo gatta@gattasklep.pl  Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Realizacja zamówień następuje zazwyczaj w ciągu 48 godzin od momentu potwierdzenia zamówienia lub w momencie skompletowania wszystkich zamówionych produktów.

3. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do koszyka produktów z oferty SKLEP poprzez wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu.

4, Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuję poprzez e mail z prośba o potwierdzenie zamówienie. Na potwierdzenie klient ma 10dni. W przypadku kiedy będzie brak potwierdzenia zamówienie automatycznie zostanie anulowane.


5. Po potwierdzeniu zamówienia Klient otrzymuję poprzez e mail informację o przyjęciu zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji w ciągu 24h Klient powinien skontaktować się z SKLEP drogą telefoniczną lub mailową.

6. Prosimy o podanie prawidłowych danych kontaktowych - adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.

7. Płatności za zamówione produkty można dokonać za pobraniem przy odbiorze towaru, płatnością PayU, przelewem na konto SKLEP. Formy płatności opisane są na stronie Formy płatności.

8. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (płatność za pobraniem) - po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia,
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na konto Sklepu (weryfikacja płatności 2-3dni)
c) w przypadku zamówień płatnych poprzez PayU - w chwili poprawnej autoryzacji płatności. (weryfikacja płatności kilka-kilkanaście minut).

9. W przypadku, gdy w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, SKLEP zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

10. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Klient informowany jest o stanie zamówienia. Może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Kupującego SKLEP zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia.

11. Sklep pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą Klient może zapoznać się w każdej chwili w zakładce "Koszty przesyłki" na stronach sklepu.

12. Sklep może w ramach promocji zawiesić pobieranie zryczałtowanej opłaty lub obniżyć jej wartość, umieszczając stosowną informację na stronach www.GattaSklep.pl


13. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą ( wada – zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu www.SklepGatta.pl, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie o wadzie, które można złożyć za pomocą formularza dostępnym w serwisie www.Butic.pl, w terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

14.Sklep www.GattaSklep.pl dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Jednakże, w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny, bądź mailowy pod adresem gatta@gattasklep.pl

15. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży SKLEP zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

16. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej SKLEPU są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.

17. Do każdego zamówienia wystawiane jest szczegółowe zestawienie zawartości przesyłki wraz z wykazem kosztów –paragon. Fakturę VAT wystawiamy na indywidualne życzenie osoby zamawiającej.

18. Klient może anulować złożone zamówienie telefonicznie bądź poprzez email pod adresem
gatta@gattasklep.pl

                                                                                                                                                                   do momentu zmiany statusu zamówienia na "Wysyłka"

 

19. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Konsumenta adres poprzez dostępne usługi spedytorskie (przewoźnika), np. Pocztę Polską /firmę kurierską. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z tabelą kosztów wysyłki.


20. .Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam towar czysty, bez zapachów a opakowanie nieuszkodzone.. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, dołączając dokument potwierdzający zakup. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania a wcześniej była wystawiona faktura, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.

21. Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia pokrywa SKLEP w limicie kwoty podanej poniżej. Koszty wysyłki do SKLEPU pokrywa Konsument. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Konsumentowi koszt wysyłki do Sklepu w kwocie wynikającej z kwoty Cennika Poczty Polskiej.
Jednocześnie Sklep informuje, że nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.

22. W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy Sklep nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, sklep informuje Konsumenta o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji, lub z całego zamówienia Sklep zwraca przedpłatę na podane przez Konsumenta konto bankowe lub kartę (w przypadku zamówień opłaconych kartą) w terminie 5 dni roboczych liczonych od daty anulowania zamówienia lub jego korekty.

23. Informacje zawarte w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

24. Koszty przesyłki oraz inne koszty uboczne transakcji nie podlegają zwrotowi. W przypadku, gdy zamówienie podlegało promocyjnym kosztom przesyłki, w momencie zwrotu zostaną one przeliczone i potrącone ze zwracanej kwoty w wysokości faktycznie poniesionych przez SKLEP kosztów na rzecz Dostawcy.

25. Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poprzez pozostawienie kwoty pieniężnej do dyspozycji Klienta.



WYMIANA I ZWROT

 

W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, Konsument ma możliwość wymiany w terminie 14dni kalendarzowych od daty jego otrzymania lub zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, nie uszkodonym pozwalającym na dalszą odsprzedaż  z metkami.

Aby Państwa sprawa mogła zostać szybko rozpatrzona, zabezpieczony przed uszkodzeniem towar należy odesłać na adres:

 

Berry sp. z o.o. ul. Ceramiczna 16 98-220 Zduńska wola (dopiska-sprzedaż internetowa)

 

Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem, z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu.

Aby Państwa wymiana przebiegła szybko należy złożyć nowe zamówienie w sklepiewww.GattaSklep.pl zaznaczając w komentarzu, że będzie to wymiana towaru - numer nowego zamówienia należy podać w formularzu wymiany.

 

Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru pokrywa Konsument. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem i do paczkomatów.

 

W przypadku zwrotu towaru w myśl art.7. ust.3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W przypadku wymiany o dopłacie/nadpłacie poinformuje Państwa Dział Obsługi Klienta.

Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi. Wymiana artykułów pończoszniczych jest możliwa pod warunkiem odesłania towaru w oryginalnym opakowaniu, który nie był wcześniej przymierzany.

Towar, którego zwrot/wymiana nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.

Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 14 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy

Formularz wymiany/zwrotu jest do pobrania tutaj.

 

 REKLAMACJE

Sklep www.GattaSklep.pl zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego (art. 556- 576, Dz.U. 18 maja 1964 Nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami), i Ustawy z dnia 27-07-2002 r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z dnia 5 września 2002 r. Nr 141 poz. 1176 ) rozpatruje reklamacje w terminie do 1 roku od daty zakupu artykułu. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą ( wada – zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu  www.GattaSklep.pl, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie o wadzie na stosownym formularzu dostępnym w serwisie  www.GattaSklep.pl, w terminie do 1 miesiąca od daty jej wykrycia. Z tytułu rękojmi Konsument przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady.

Reklamację składa się na formularzu reklamacyjnym do pobrania tutaj - kliknij.
z dołączonym dowodem zakupu na adres:

 

Berry sp. z o.o. ul. Ceramiczna 16 98-220 Zduńska wola (dopiska-sprzedaż internetowa)

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z dokumentem potwierdzającym zakup. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Konsument. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem i do paczkomatów.